dinsdag 16 september 2014

Pop Up Pilates in BoekenbergPark


Revalidatiestatus: vier maanden na de kruisbandoperatie kan ik vooruit en opzij bewegen. Ik spring vlotjes van de ene trampoline in de andere (mijn favoriete oefening bij de kinesist). Maar bochten nemen, dat gaat nog niet.

Status van de buikspieren: buik 1 - spieren 0.

4 maanden 3 keer per week 2 uur zweten bij Move to Cure en nog steeds is die buik pap. De beenspieren daarentegen worden weer steviger, al is mijn opgelapte been nog steeds wat smaller dan het andere.

Ik zou dolgraag weer gaan dansen, maar dat mag nog niet. Wat wél mag van mijn kinesist: Pilates! Pilatesoefeningen zijn ideaal om mijn buik weer strak te krijgen. Helemaal ideaal: vlakbij in het BoekenbergPark zijn de lesgevers van het voormalige CenterCourt gestart met Pop Up Sport.

Ik hou het voorlopig bij Pilates, maar je kan in feestzaal Barlin o.a. Yogalates, Zumba, CalorieBurn en AfroBrasil volgen.

Heb je ook zin om je conditie te verbeteren of je lijf weer strak te trekken na een ontspannen zomer? Kijk op de site van Pop Up Sport of neem contact op met Didi (0497/44.57.98) of Dani (dani.pires9@gmail.com).

Pilates-instructrice Didi
Het filmpje hieronder geeft je alvast een idee van de oefeningen in de Pilatesles van Didi.



Welk pop up sport je ook kiest, het gaat nòg beter in de juiste outfit:

Lively Pants van Lolë met Core Compression (buiklift)

All Round Yoga Pants van Wellicious


De mooiste pilates- en fitnesskledij shop je online op www.souplesse-oblige.be


1 opmerking:

  1. This is excellent information. Thanks for sharing.
    Rishikesh yogi ashram is one of the best 200hr Yoga Teacher Training in Rishikesh
    They provide the experienced teachers in traditional yoga practice is built on yoga asana, pranayama, meditation.
    200hr Yoga Teacher Training in Rishikesh

    BeantwoordenVerwijderen